روش‌های ارسال

 در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی زکریاشاپ ، پیش از این  ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان،  تعداد زیادی از سفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، اما درحال حاضر محل  تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است.  دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی  محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند  ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین  محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی  مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.
تحویل  رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از پانصد هزار تومان و در شهر  تهران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر پانصد هزار تومان برای همه نقاط  شهر تهران طبق تعرفه الوپیک و یا اسنپ باکس از محل فروشگاه تا محل دریافت  کالا توسط مشتری است.

– هزینه ارسال  برای شهرستانها بر اساس تعرفه تیپاکس، باربری، پست ( سفارشی و پیشتاز )،  حمل توسط شرکت اتوبوسرانی و یا هواپیماهای فرودگاه است.
– اگر مبلغ  سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل  نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام  دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
–  به خریداران ساپورت های ارتوپدی و یا گن ها توصیه می‌شود برای تست سایز از  دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارند، استفاده کنند.
– لازم است در شهرهای تحت پوشش اکسپرس تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
–  برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در شهرهای تحت پوشش اکسپرس،  در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل  پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور  همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در  اولین فرصت از طریق تلفن 88731176-021، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به زکریا شاپ اطلاع داده شود.
–  در صورت ارسال کالاهای گروه تجهیزات و دستگاه های پزشکی و تجهیزات امداد و  نجات توسط تحویل اکسپرس زکریاشاپ، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل  سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل  گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله  تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که  باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند سی پپ، بای پپ، دستگاه  اکسیژن ساز، ونتیلاتور و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود.  برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این  صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد  رفت.
– سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
–  تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن  امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۱ تا ۴ روز کاری است